Overslaan naar content

Marieke

Medewerker Customer Service Center

Ik ben trots dat ik voor zo'n mooi bedrijf als Gazelle mag werken”

Marieke is drie jaar werkzaam bij Gazelle, ze vervult de rol als medewerker bij de Customer Service afdeling. “Toen ik destijds koos voor Gazelle, was ik op zoek naar een stabiele werkgever die ruimte bood voor persoonlijke ontwikkeling. De mogelijkheid om zowel sales- als technische ondersteuning te bieden aan Gazelle dealers sprak me enorm aan.” 

Marieke hecht veel waarde aan het geven van goede ondersteuning aan dealers en consumenten. “Het is essentieel dat ze het gevoel hebben gehoord te worden en dat we hen op de best mogelijke manier helpen.” Wat betreft de carrièrekansen binnen Gazelle, is Marieke positief gestemd. “Gazelle waardeert kwaliteiten boven wat er op je CV staat. Er wordt echt gekeken naar wat je kan en wil bereiken. Wanneer je een duidelijk doel aangeeft, denkt Gazelle altijd mee en kijkt wat er nodig is om je doelen te behalen.”

In termen van onderlinge betrokkenheid benadrukt Marieke dat iedereen elkaar begroet en dat de deuren altijd openstaan voor vragen. "Het gevoel van kunnen binnenlopen en weten dat je gehoord wordt, versterkt het teamgevoel en de onderlinge betrokkenheid," merkt ze op. Haar connectie met fietsen en Gazelle is voornamelijk gebaseerd op trots. "Ik ben trots dat ik voor zo’n mooi bedrijf als Gazelle mag werken en bijdrage mag leveren aan het succes ervan."

"Keep moving betekent voor mij dat het altijd een beetje beter kan, zoeken naar verbeteringen en aanpassen waar het op dat moment nodig is.”