Verkoop adviseur Experience Center & Senior Medewerker Customer Service Center
Ferdinand
“Ik ben letterlijk opgegroeid met Gazelle’’
Al 38 jaar is Ferdinand werkzaam bij Gazelle. Zijn werkweek bestaat uit twee dagen op kantoor bij de Customer Service afdeling en twee dagen in het Experience Center. “Mijn werk bij Gazelle omvat voornamelijk het contact met dealers en consumenten. Ik geef consumenten fietsadvies, help telefonisch bij het oplossen van problemen en zorg ervoor dat onderdelen worden nageleverd bij dealers.”
Voor Ferdinand staat plezier in zijn werk en een aangename werkomgeving centraal. “Het is fijn om te zien dat Gazelle kerngezond is, en ik ben er trots op dat ik daar een bijdrage aan heb kunnen leveren.”
De cultuur bij Gazelle valt volgens Ferdinand op door de langdurige dienstverbanden van veel collega's. “Dat zegt iets over het bedrijf en de mensen die er werken.” Zijn persoonlijke connectie met fietsen en Gazelle is diepgeworteld. "Mijn vader heeft bij Gazelle gewerkt, en ook drie van mijn broers hebben hier hun tijd doorgebracht. Ik ben letterlijk opgegroeid met Gazelle.