Overslaan naar content

Christel

Brand Marketeer

Deel uitmaken van een iconisch merk dat wereldwijd impact maakt”

Christel werkt nu anderhalf jaar bij Gazelle als Brand Marketeer. Wat haar aantrok bij Gazelle, was vooral de rijke historie en de internationale groei van het merk. “Gazelle is een iconisch Nederlands merk met een indrukwekkende geschiedenis en een sterke visie op internationale groei. Werken voor zo’n bedrijf geeft me de kans om deel uit te maken van een organisatie die zowel lokaal als wereldwijd impact maakt.’”

In haar rol als Brand Marketeer richt Christel zich voornamelijk op content. “Ik bedenk creatieve concepten en zorg voor visueel aantrekkelijke materialen. Van tekstschrijven tot projectbeheer en merkbewaking, ik zorg ervoor dat Gazelle altijd consistent en opvallend wordt gepresenteerd in flyers, advertenties en andere printmaterialen.”

Wat Christel belangrijk vindt in haar werk, is de impact die ze kan maken door verhalen te vertellen en het merk te vertegenwoordigen. “Het geeft me veel voldoening om creatieve ideeën om te zetten in content die de identiteit van Gazelle versterkt en de verbinding met onze klanten verdiept. Het is erg leuk om te zien dat mijn werk direct bijdraagt aan hoe mensen Gazelle ervaren en waarderen.”

Volgens Christel krijg je bij Gazelle volop kansen om te groeien en jezelf verder te ontwikkelen. “Momenteel volg ik de Pon Young Professional training, waarin ik mijn eigen ontwikkeldoelen stel, leer reflecteren en feedback geven, en mezelf sterker neerzet in mijn werk.”

Sinds ze bij Gazelle werkt, is Christel’s liefde voor fietsen alleen maar gegroeid. “De aandacht voor detail en het streven naar perfectie hebben mijn waardering voor fietsen versterkt. Elke Gazelle fiets vertelt een verhaal, en het is mooi om deel uit te maken van een merk dat zoveel mensen letterlijk en figuurlijk in beweging brengt.”

“Voor mij betekent "Keep moving" dan ook altijd in beweging blijven, jezelf blijven ontwikkelen en nooit stil blijven staan. Dit geldt niet alleen voor mij persoonlijk, maar ook voor het bedrijf."