
Customer Service Representative | Deense markt
- Op locatie
- Dieren, Gelderland, Nederland
- € 3.000 - € 3.700 per maand
- Sales & Service
Jouw werk
Gazelle staat bekend om de kwaliteit van haar fietsen én om haar klantgerichte service. Dit wordt ook erkend door onze dealers met de Rodi award. De ontwikkelingen in de fietswereld volgen elkaar snel op, zowel in Nederland als internationaal. Dit vertaalt zich in hoe wij onze service inrichten. Daarbij geldt het hoogstaande niveau van onze dienstverlening aan consumenten én ons internationale dealernetwerk als belangrijke pijler. Jouw inbreng is daarbij een onmisbare schakel.
Waarom wil nou juist jij binnen Sales & Services bij Gazelle werken?
In onze groeiende internationale organisatie zorg jij dat alles volgens plan verloopt en accuraat wordt vastgelegd.
Een brede en gevarieerde rol waarin service en commercie bij elkaar komen.
Fietsen is fun! Humor en plezier in het werk doen het goed bij Gazelle.
Wat ga je doen?
Jij bent als Deens sprekende customer service representative het eerste aanspreekpunt voor dealers en partners van Gazelle, waarbij je zowel B2B- als B2C-contacten via telefoon en chat afhandelt.
Je weet kansen te signaleren voor up- en cross-selling.
Samen met jouw collega’s bieden jullie hoogstaande dienstverlening aan ons dealernetwerk en de verzorging van de administratieve afhandeling.
Jij zet je elke dag in om telefonische vragen van onze dealers en consumenten goed en tijdig te beantwoorden. En als het even kan, om hun verwachtingen te overtreffen.
Waar nodig zet je je in om operationele issues op te lossen
Om onze dealers consumenten en partners goed te kunnen helpen, heb regelmatig contact net onze partners in logistiek en verschillende collega’s binnen Gazelle
Ook signaleer je knelpunten, doe je voorstellen voor oplossingen en werk je mee aan verbeterprojecten aan de hand van de Lean werkwijze.
Jouw achtergrond
Je bent een hands-on teamplayer met empathie, gevoel voor commercie, drive en je bent servicegericht.
Daarnaast vragen wij:
HBO/MBO werk- en denkniveau bij voorkeur met praktijkkennis binnen de sales/klantenservice.
Uiteraard ben je klant- en service- gericht. Je voelt je vrij in het klantcontact en bent bestand tegen de nodige druk of weerstand.
Goede beheersing van de Deense, en Nederlandse ( B2 of hoger) taal is een must.
Spreken is zilver, goed luisteren is Gazelle.
Je hebt affiniteit met fietsen.
Zelfstandigheid en verantwoordelijkheid nemen passen bij jouw werkwijze.
Je bent proactief, zelfverzekerd is en niet bang is om de telefoon op te pakken en mensen te benaderen
In deze functie werk je vooral voor de Deense markt en werk je nauw samen met het Nederlandse team, waarbij je ook als back-up optreedt wanneer nodig. Klaar voor deze uitdaging?
Jouw arbeidsvoorwaarden
Naast de hele dag werken tussen de mooiste fietsen en met de beste mensen, krijgen jij en je team de tijd om te innoveren en je vaardigheden verder te verbeteren.
Bij Gazelle mag je rekenen op mooie arbeidsvoorwaarden
Een salaris tussen € 3.000,- en € 3700,- bruto bij een fulltime dienstverband.
Een contract voor 32 tot 40 uur.
Een goede bonusregeling.
40 (!) vakantiedagen, o.b.v. voltijd contract
Uitstekende (secundaire) arbeidsvoorwaarden + een goede pensioenregeling.
Mogelijkheid om hybride te werken, waarbij zeker 60% op kantoor. Het eerste haar 100% op kantoor.
Voor jouw ergonomische thuiswerkplek wordt gezorgd, net zoals een thuiswerkvergoeding.
Ruime opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden.
Interessante korting op eigen producten van Gazelle, Pon.Bike & Pon.
Een collectieve zorgverzekering met ruime bijdrage van Pon.
Doe mee aan bootcamps, fiets- en wielerrondes, hardloopevents, padel, voetbaltournooi en nog veel meer.
Solliciteren?
Heb je interesse in deze functie? Reageer dan direct (of in ieder geval vóór 10 mei) via de bovenstaande button “solliciteren.” Je ontvangt binnen enkele momenten een bevestiging per mail. Binnen een week na de sluitingsdatum reageren we op jouw sollicitatie.
Heb je eerst nog vragen voordat je solliciteert? Neem dan contact op met Martine Passchier (Teamleider international customer service center) via 06-10235236 of m.Passchier@gazelle.nl
Goed om te weten
De procedure bestaat uit 2 gesprekken en een digitaal assessment.
Wil je meer weten over de procedure? Dan kan je contact opnemen met Jeroen Schipper, Recruitment, 06-19414934 of j.schipper@gazelle.nl.
Met deze vacature willen wij zelf onze nieuwe collega werven. Dit is dan ook géén oproep voor acquisitie.
of
Gelukt!
Jouw sollicitatie is succesvol ingediend. Je krijgt zo snel mogelijk na de sluitingsdatum een reactie van ons.