Overslaan naar content

Commercieel Specialist

Hybride
  • Dieren, Gelderland, Nederland
€ 3.553 - € 4.050Sales & Service

Jouw werk

De fietsindustrie is de afgelopen jaren sterk veranderd. Bij Gazelle weten we wat het betekent om in die dynamische markt tijdig mee te kunnen schakelen. We zien volop kansen. Vanuit die ambities zorgen jij en jouw team voor een optimale commercieel ondersteuning van de organisatie, dealers en consumenten door klantvragen te beantwoorden, klantbehoeftes te inventariseren en operationele issues op te lossen om zo de klanttevredenheid te vergroten en bij te dragen aan de groei van de dealers.


Waarom nou juist jij als Commercieel Specialist bij Gazelle wil werken


  • Jij houdt van de dynamiek, het adviseren en inzicht creëren.
  • Je geniet van het contact met de interne organisatie en onze dealers.
  • Je wil je kennis inzetten voor het verbeteren van onze dienstverlening. 
  • Jouw bijdrage is concreet en stelt Gazelle in staat om te blijven groeien.


Jouw verantwoordelijkheid als Commercieel Specialist


Commerciële ondersteuning van de organisatie door onder andere effectief en proactief backorder management, het zichtbaar maken en herkennen van kansen om budgetten te halen en actief onderhoud van onze Sales acties en de bijbehorende doorvertaling naar ons dealerportal.

Verricht organisatorische, (administratieve) ondersteuning aan de betreffende afdeling voor in- en/of externe klanten bij de uitvoer van werkzaamheden, begrijpt het belang van de klant, afdeling en organisatie.

Ondersteunt de organisatie en onze dealers optimaal door klantvragen te beantwoorden, klantbehoeftes te inventariseren en operationele issues op te lossen om zo de klanttevredenheid te vergroten en bij te dragen aan de groei van de dealers. 



Verantwoordelijkheden


  • Dagelijkse controles en analyses op het Gazelle orderbook

  • Campagnebeheer op de dealerportal

  • Procesverbeteringen t.a.v. sales processen

  • Kengetallen zijn ten behoeve van diverse rapportages aangeleverd. De voorbereidingen van rapportages zijn gecoördineerd en ondersteund.

  • Tijdig signaleren van problemen, kansen en benodigde acties en informeren van stakeholders

  • Bewaking beschikbaarheid Big 5 modellen

  • Bewaking overjarige modellen

  • Bestaande werkzaamheden binnen Commercial Support analyseren en efficiency voorstel maken

  • Kwaliteitsmonitoring werkzaamheden Commercial Support

  • Werkzaamheden worden zelfstandig gecoördineerd en er wordt gewerkt volgens de jaarplanning, geplande werkzaamheden zijn geborgd


Wat ga je verder doen


  • De juiste stamdata en verkoopcondities voor Pon Bike labels zijn tijdig en zelfstandig ingevoerd en onderhouden t.b.v. (inter)nationale verkoop en facturatieproces (on/offline).

  • Betreffende team(s) / afdeling zijn optimaal ondersteund bij administratieve werkzaamheden. Verwerking en archivering in het systeem is accuraat.

  • Stakeholders zijn tijdig geïnformeerd over problemen, kansen en benodigde actie. Klanten worden conform richtlijnen en kaders geholpen.

  • Facturatie is juist gecontroleerd en het CSC wordt ondersteund bij vragen m.b.t. facturatie en stamdata. Condities voor dealers zijn vastgelegd en waar nodig aangepast.

  • Kengetallen zijn ten behoeve van diverse rapportages aangeleverd. De voorbereidingen van rapportages zijn gecoördineerd en ondersteund.

  • Werkzaamheden worden zelfstandig gecoördineerd en er wordt gewerkt volgens de jaarplanning, geplande werkzaamheden zijn geborgd.

  • Mogelijkheden ten behoeve van verbetering van efficiëntie, kosten en klantgerichtheid binnen het aandachtsgebied zijn gesignaleerd en gerapporteerd aan de leidinggevende.

  • Medewerker is op de hoogte van ontwikkelingen binnen eigen vakgebied.

  • Oplossen van issues in logistieke en financiële verwerking van orders.

  • Accorderen en controleren van crediteringen.






Jouw achtergrond

Jij bent een gedreven professional, die commerciële ondersteuning als tweede natuur heeft. Met jouw kennis en enthousiasme help je ons team en processen verder te professionaliseren.

Je beschikt verder over:


  • Minimaal MBO werk- en denkniveau
  • Brede vakkennis van en ervaring met commerciële support activiteiten 
    Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal is een vereiste;
  • Je krijgt energie van klantcontact en doet er alles aan om ook een negatieve klantervaring om te zetten naar iets positiefs;
  • Je hebt eerder een klantgerichte functie vervuld en wilt deze dienstverlening verder ontwikkelen.
  • Je bent analytisch sterk en gevorderd in het gebruik van Excel/Spreadsheet
  • je hebt een passie om te presteren en gaat voor concrete resultaten.


Jouw arbeidsvoorwaarden


Bij Gazelle bieden we je met recht een functie vol impact aan als onderdeel van een hecht team in een sterk groeiende internationale organisatie die volop aan het groeien is. En jij draagt daar ook echt aan bij! Het unieke van Gazelle is dat alle functies onder één dak zitten, van innovatie tot productie. Dat zie je direct terug in de passie voor ons merk en de nauwe betrokkenheid door de hele organisatie.


Daarnaast bieden wij:


  • Een salaris tussen € 3.550 en € 4.050,- , passend bij jouw achtergrond.
  • Een bonusregeling.
  • 40 (!) vakantiedagen.
  • Een goede pensioenregeling.
  • Mogelijkheid om hybride te werken.
  • Voor jouw ergonomische thuiswerkplek wordt gezorgd, net zoals een thuiswerkvergoeding.
  • Ruime opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden.
  • Interessante korting op eigen producten van Gazelle & Pon.
  • Een collectieve zorgverzekering met ruime bijdrage van Pon.
  • Doe mee aan bootcamps, fiets- en wielerrondes, hardloop events, het Pon voetbaltournooi, hockey en nog veel meer.


Solliciteren?


Herken jij jezelf en jouw ambities in deze baan, maar wil je eerst nog wat meer informatie over de functie? Dat kan! Neem dan contact op met Tim van Binsbergen,  Teamlead Commercial Support via 06-51698755. Hij vertelt je er graag meer over.


Heb je interesse in deze functie? Reageer dan direct via de bovenstaande button “solliciteren.” Bij voldoende interessante reacties, kan het zijn dat we de vacature eerder sluiten. Je ontvangt binnen enkele momenten een bevestiging per mail. Binnen een week na de sluitingsdatum reageren we op jouw sollicitatie.


Goed om te weten


  • De eerste gespreksronde plannen we in onderling overleg in.
  • De procedure bestaat uit 2 gesprekken en een digitaal assessment.
  • Wil je meer weten over de procedure? Dan kan je contact opnemen met Jeroen Schipper, Recruitment, 06-19414934 of jeroen.schipper@gazelle.nl

Met deze vacature willen wij zelf onze nieuwe collega werven. Dit is dan ook géén oproep voor acquisitie.


of

Apply with Indeed onbeschikbaar